2011. január 3., hétfő

2010.. ennyi volt…(?)

Sajnos nem volt egy igazán jó év az idei (nekem). Több szempontból sem.  Nagyon úgy néz ki, hogy egyelőre a Bisztró tervek, bizonytalan ideig a fiókba kerülnek. Ennek legfőképpen két oka van. Az első – és ez a fontosabb – a jelenlegi gazdasági környezetben nincs reálisan jó esélye, egy olyan típusú egyszerű, házias ízeket kínáló bisztrónak, mint amilyenről én álmodok, nyereségesen működnie. De legalább is óriási a kockázata. A második indok pedig, ehhez, most, szinte lehetetlen tőketámogatást szerezni, pályázat útján. Ráadásul az általam kiszemelt helyet bérbe vették
Az álmokat egyelőre jól hátba vágta a valóság, ez van. Csak azért nem akarok egy bisztrót megnyitni, hogy egy év múlva bezárjam és rajtam kívül mindenki jól járjon. Tudomásul kell vennem, hogy az a középréteg, akiket én megcéloztam vendégkörnek, ma nagyon megfontoltan költekezik és minimális szintre szorította a vendéglőbe járást.
Hogy feladom e az álmomat? Nem, semmiképpen nem, hiszem és meg vagyok győződve, hogy az a kép és koncepció, ami kompletten összeállt a fejemben és a papírokon, az reális és teljesíthető, csak nem most.
Ezt a blogot is egyébként arra szántam, hogy majd a bisztróban történt eseményekről, ételekről, élményekről beszámolok majd. Mivel erre nincs lehetőség, így ez most átalakul majd egyfajta közéleti fórummá, ahol sok mindenről lesz szó, ami kötődik a gasztronómiához, életmódhoz s egyáltalában a közéletünkhöz.









Szeretnék mindenkinek itt és most sikerekben gazdag boldog újévet kívánni az előttünk álló évhez, mert ezt talán most jobban vágyjuk mindannyian, mint bármi mást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése